[luga] Re: Server Housing

Hi Bernd!

On 27 Jun 00, at 9:56, Bernd Petrovitsch wrote:

> Was sind "high traffic sites" für Dich ?

Ja ich weiss das ist sehr relativ, aber für mich beginnt das bei 10GB/Monat :-)
D. h. bei sagen wir bei 5 großen und 10 kleineren Sites auf dem Server ca. 70-
80 GB/Monat.

bye Josef
--
 BERGMANN engineering & consulting  http://bec.at/

       Live long and suffer (Acetic Vulcan subculture motto)
                    (I am the first to say it therefore I claim
                    all rights and tagline thieves shall
                    feel the steel of the flatline)
                                        - Mike Koo...